Nasza misja
Misją naszej działalności w przedmiocie - zarządzanie nieruchomościami jest podnoszenie standardów nieruchomości w ramach możliwości finansowych wspólnoty, które systematycznie poprawiamy dzięki efektywnemu i gospodarnemu działaniu. Pragniemy, aby zarządzane przez nas nieruchomości były naszą wizytówką, która będzie rekomendowała innym potencjalnym kontrahentom współpracę z nami.
Powyższe usługi świadczymy poprzez wykwalifikowaną kadrę pracowników oraz w oparciu o opisane poniżej narzędzia i standardy, których celem jest zapewnienie transparentności prowadzonych przez nas działań, bieżący dostęp do informacji przez członków wspólnoty mieszkaniowej oraz partycypacji w aktywnym życiu wspólnoty jak największej liczby członków. Wysoką jakość naszych usług jesteśmy w stanie potwierdzić referencjami zarządzanych przez nas wspólnot. Posiadamy licencje zawodowe zarządcy nieruchomości i obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
Zespół
Jesteśmy spółką zatrudniającą kilkanaście osób, w której zespół pracowników we współpracy świadczy usługi na rzecz wspólnoty mieszkaniowej.
Administrator dedykowany do obsługi wspólnoty
osoba załatwiająca bieżące sprawy nieruchomości i bieżące sprawy członków, prowadząca rozliczenia z członkami wspólnoty
Zespół administratorów
w razie potrzeby zastępują i wspierają administratora dedykowanego w bieżących pracach
Dyrektor ds. administracji
licencjonowany zarządca nieruchomości, osoba nadzorująca proces zarządzania, negocjująca warunki z kontrahentami i zlecająca prace na rzecz wspólnoty, przeglądy techniczne, budowlane, remonty i modernizacje
Księgowa
realizująca przelewy i księgująca faktury wspólnoty
Główna księgowa
osoba przygotowująca sprawozdania finansowe, nadzorująca gospodarkę nadwyżkami wspólnoty
Radca prawny
osoba opracowująca umowy, które zawiera wspólnota, treści uchwał podejmowanych na zebraniach
Inspektor nadzoru
osoba rekomendująca naprawy, technologie ich realizacji, prowadząca odbiory prac
Nasi pracownicy mają stosowne umiejętności oraz wieloletnie doświadczenie. W ramach swoich kwalifikacji są w stanie doradzić we wszelkich aspektach, z którymi mogą borykać się wspólnoty mieszkaniowe.
Narzędzia obsługi wspólnoty
Program do zarządzania wspólnotą
usprawniający obsługę spraw wspólnot mieszkaniowych
Korzyści
- Zmiany w systemie wdrażane w czasie rzeczywistym – możliwość ich udostępniania dla członków wspólnot
- Bieżące prowadzenie dokumentacji
- Sprawna weryfikacja wpłat i prowadzenie działań windykacyjnych
- Szybki dostęp do danych, rozliczeń, wymiarów
- Bezpieczna ewidencja zasobów wspólnoty oraz rejestr właścicieli
Program do prowadzenia księgowości
w formie uproszczonej pełnej rachunkowości sporządzania sprawozdań finansowych, bieżącego rozliczania realizacji planów gospodarczych
Korzyści
- Szybki wgląd do wszelkiego rodzaju kosztów i przychodów
- Stała kontrola finansów wspólnoty
- Pełna informatyzacja procesów związanych z przepływami środków
- Szybkie i sprawne ustalenie wyniku finansowego wspólnoty
- Bieżąca informacja o stanie finansów wspólnoty umożliwiająca podejmowanie decyzji zarządczych
- Bieżące rozliczanie stanu realizacji planów gospodarczych
Portal dla członków wspólnoty
za pośrednictwem, którego po zalogowaniu członkowie uzyskują dostęp do:
- rozliczeń i składników opłat, danych lokalu, salda należności i konta do wpłat
- komunikatów od administracji
- mają możliwość internetowego głosowania uchwał wspólnoty
Korzyści
- Szybki dostęp do rozrachunków związanych z utrzymaniem lokalu i części wspólnych
- Bieżący dostęp do informacji o koncie do wpłat czynszowych, saldzie, historii wymiarów czynszów
- Czynny udział w sprawach wspólnoty
- Szybki podgląd komunikatów dla mieszkańców
- Szybkie i sprawne podejmowanie uchwał wspólnoty
W ramach usługi e-korespondencja mają możliwość zrezygnowania z otrzymywania korespondencji w papierze i przejścia w 100% na korespondencję e-mail i poprzez portal.
Korzyści
- Oszczędność na kosztach przesyłek
- Szybszy i bardziej niezawodny tryb przekazywania korespondencji
Indywidualne subkonta w banku
dla każdego właściciela ułatwiające prowadzenie rozliczeń z członkami wspólnoty i umożliwiające automatyczne rozliczanie wpłat czynszowych
Korzyści
- Automatyczne i szybkie księgowanie zaliczek eksploatacyjnych, wpłat właścicieli
- Eliminacja błędów przy przeksięgowywaniu wpłat na poszczególne konta
System szybkiej komunikacji masowej SMS z mieszkańcami
dzięki niemu możemy informować w krótkich komunikatach o sytuacjach awaryjnych na budynku np. braku prądu czy wody, przypomnieć o terminie przeglądu, zebrania czy głosowaniu uchwał
Korzyści
- Szybki kontakt z mieszkańcami
- Sprawne przekazywanie informacji o sytuacjach nagłych, awaryjnych
Regularne komunikaty do członków wspólnoty
w ramach komunikacji z członkami wspólnoty praktykujemy raportowanie mailowe z przeprowadzonych działań, nowych inicjatyw i ważnych zdarzeń na nieruchomości
Korzyści
- Pełen i nieograniczony dostęp do informacji o sprawach dotyczących wspólnoty
- Angażowanie członków w życie i sprawy wspólnoty
Pogotowie techniczne 24 h
świadczenie usług w sytuacjach awarii w częściach wspólnych
Korzyści
- Szybka pomoc w przypadku awarii
- Minimalizacja szkód dzięki szybkiej reakcji na zgłoszenie o awarii
Program ubezpieczeniowy w renomowanym towarzystwie ubezpieczeniowym
wykorzystując naszą silną i stabilną pozycję na rynku jako zarządca nieruchomości wynegocjowaliśmy w ramach tzw. „umowy generalnej” program ubezpieczeniowy z szerokim zakresem ubezpieczenia mienia oraz odpowiedzialności cywilnej. To wszystko przy jednoczesnym utrzymaniu składek na konkurencyjnych warunkach.
Korzyści
- Konkurencyjna składka ubezpieczeniowa
- Szeroki zakres ochrony ubezpieczeniowej
- Profesjonalna analiza zdarzeń ubezpieczeniowych
- Skuteczne prowadzenie spraw o wypłaty odszkodowań
Współpraca z wykwalifikowanymi firmami serwisującymi wspólnotę
oferujemy usługę audytu warunków i zakresów umów wiążących wspólnotę z dostawcami usług, a w przypadku ich odstawania od naszych standardów wypowiedzenie umów i zawarcie nowych
Korzyści
- Konkurencyjne koszty
- Wysoka jakość świadczonych usług
Współpraca z dostawcami mediów za pośrednictwem dedykowanych doradców oraz portali
gwarantuje to optymalne stawki za media oraz dostęp do bieżącej informacji o zobowiązaniach.
Korzyści
- Zoptymalizowane stawki za media w ramach dostępnych możliwości taryfowych
- Dostęp do historycznych rachunków, ilości zużywanych mediów
- Bieżące monitorowanie należności